اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۱۹۷

گزارشی از شرایط نگران کننده تیم ملی تنیس

گزارشی از شرایط نگران کننده تیم ملی تنیس
سه ماه دیگر تا آغاز مسابقات دیویس کاپ باقی مانده، اما هنوز وضعیت سرمربیگری تیم ملی مشخص نیست.
۰۲:۵۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

 در حالی که حدود 3 ماه تا آغاز مسابقات دیویس کاپ باقی مانده و تیم ملی کشورمان باید رقابت‌های سختی را مقابل هنگ کنگ و لبنان برگزار کند، اما هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست و با وجود اینکه چندین ماه از استعفای سعید احمدوند می‌گذرد،هنور نیمکت تیم ملی خالی است.

تنیس ایران با زحمت زیادی توانست به سطح 2 دیویس کاپ صعود کند و باقی بماند، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، احمدوند از سمت خود کناره گیری کرد و فدراسیون تنها برای یک رقابت یعنی بازی‌های داخل سالن آسیا سیف الله بهزادپور را انتخاب کرد و پس از آن نیز خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی وجود ندارد.

احمدوند برنامه خود را ازخرداد ماه تا اسفند برای دیویس کاپ طراحی کرده بود، اما خود او هم ماندگار نشد و مشخصص نیست برنامه‌ها تاکنون چقدر عملی شده است.

برخی کارشناسان معتقدند با این شرایط نه تنها نمی‌توانیم به گروه اول صعود کنیم، بلکه از گروه دو به سوم نیز سقوط خواهیم کرد. 3 ماه فرصت بسیار کمی برای آماده سازی است و بازی مقابل تیم‌های قدرتمند هنگ کنگ و لبنان سخت خواهد بود.

شنیده شده فدراسیون تنیس به دنبال مربی کروات به نام آنتونی است و یک دستیار ایرانی در کنار وی قرار خواهد گرفت و هرچند مجید شایسته، رئیس فدراسیون این صحبت‌ها را رد می‌کند، اما باید دید این موضوع طی روزهای آینده به کجا ختم خوهد شد.

طبق قانون مسابقاتدیویس کاپ، مربی تیم‌ها باید از همان کشور شرکت کننده باشد و باید دید فدراسیون تنیس در این فرصت کم باقی مانده، چه تدبیری خواهد اندیشید. 

شایسته در مورد اینکه فرصت کمی تا دیویس کاپ باقی مانده و سرمربی تیم ملی چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: برنامه‌های ما مشخص است و بچه‌ها هم در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و نتایج‌شان هم مشخص است.کاری که باید انجام می‌شد، شده است و سرمربی تیم ملی هم تا هفته آینده انتخاب می‌شود.

شایسته از حضور بازیکنان در مسابقات گفت،‌اما اینکه آنها با چه برنامه‌ای در رقابت‌ها حاضر می‌شوند، مشخص نیست!

 تیم ملی تنیس کشورمان اسفند ماه باید مقابل هنگ کنگ قرار بگیرد و فروردین ماه نیز به مصاف لبنان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تنیس تنیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین